Facebook Instagram Instagram

.

.
.

BLUE JEANS, WHITE TEE

Monday, 3 March 2014

A white t-shirt plus blue, deep blue jeans is the best combination of clothes anyone can ever wear. This is what I call perfection. You can never go wrong with it. You can only look well in these pieces. Adding a pair of funky slip-ons and a leather jacket is heaven. As for me there is no better outfit, comfortable and easy yet trendy. Well, there is only one better set I can think of actually. Wearing bikini drifting on your airbed in Mediterranean Sea, though it's not an everyday situation. Not for me at least. Not yet. Have a wonderful week!

Biała koszulka i mocno niebieskie jeansy to najlepsze połączenie ubrań jakie można sobie wyobrazić. Takie zestawienie nazywam idealnym. Nie można się tutaj pomylić, każdy wygląda w tym dobrze. Dodając do tak prostych elementów buty o ciekawej fakturze oraz skórzaną ramoneskę, stworzymy genialny efekt. Dla mnie nie ma lepszego stroju, wygodnie, łatwo ale modnie.  Chociaż przychodzi mi do głowy jeszcze lepsza opcja. Bikini - do tego materac wodny i dryfowanie na brzegu Morza Śródziemnego. Jednak, nie jest to zbyt codzienna sytuacja. Przynajmniej nie dla mnie. Jeszcze nie teraz. Życzę Wam udanego tygodnia!

I'm wearing: ZARA boyfriend jeans, bag | H&M slip ons, top | MANGO jacket | CUBUS scarf

This item you must have!
Romwe Off-white Aztec Tribal Cardigan.$15.99 on 6th March only!
Free shipping to the worldwide, 30 days money back Guarantee.
Never miss out!

23 comments:

  1. Bardzo fajny luzacki zestaw, buciki interesujące :)

    ReplyDelete
  2. Muszę uskutecznić polowanie na te buciki ajjj cudne są i cudna Ty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty to dopiero jesteś cudna, właśnie czytam Twój wywiad <3

      Delete
  3. Zestaw idealny. Ale na te buty zdecydowanie jeszcze jest za zimno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie w mieście 14 stopni dlatego zdecydowałam się by w końcu je założyć (nie mogłam się oprzeć, tak to jest jak kupi się coś nowego.. :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  4. Very cool outfit
    Great pics too! :)

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/arquivo-morto.html

    ReplyDelete
  5. Jak nie przepadam za tego typu obuwiem, u Ciebie mi się podoba. Jeśli miałabym przełożyć ten zestaw na siebie, zmieniłabym jedynie spodnie na rurki, ale to już moje widzimisię ;) Świetnie wyglądasz, jak zawsze. Ściskam mocno!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :* ja też najczęściej noszę rurki ale w końcu znalazłam dla siebie inny ciekawy fason :)

      też ściskam :*

      Delete
  6. super buty! z aktualnej kolekcji? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Tak z najnowszej kolekcji, 99zł :) polecam!

      Delete
  7. Replies
    1. jestem tego samego zdania, to moja ulubiona ramoneska :) pozdrawiam

      Delete
  8. Buciki masz kochana nieziemskie <3

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się w 100%. Biała góra i dżinsy to klasyk. Te Twoje mają naprawdę świetny kolor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że się ze mną zgadzasz :) :*

      Delete
  10. Uwielbiam takie połączenia <3 Butki MISTRZ !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wybacz, ze ominelam nowsze stylizacje i siegnelam po ten zestaw, by go skomentowac, ale obok Ciebie tak ubranej nie mozna przejsc obojetnie. Jest cudownie! Genialnie! Fantastycznie :)

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top