Facebook Instagram Instagram

.

.
.

SET #2

Saturday, 22 February 2014

Here you are! The second set on Voguerka. Sandals, glitter, pink and a flaring skirt. I'm officially waiting and getting ready for my favourite season of the year: summer! Running in flat sandals or ballerinas, bare legs, dresses, skirts, and sun-kissed skin.  This set is quite girly and casual. Silver accessories and the lace collar - I'm in love! What do you miss the most about summer? For me of course the easy summerish outfits and the smell of the air. You know what I mean. I'm going to work out a bit now cause summer is coming in 4 months only. Not much time left before the bikini season! 

Przybywam dziś do Was z kolejnym setem. Mieniące się brokatowe sandały, pudrowy róż i rozkloszowana spódniczka. Oficjalnie oczekuję i szykuję się na moją ulubioną porę roku: lato! Bieganie w sandałkach czy balerinach, gołe nogi, sukienki, spódniczki i skóra muśnięta słońcem. Dzisiejsza propozycja jest bardzo dziewczęca i nadaje się na co dzień. Srebrne dodatki i koronkowy kołnierzyk świetnie ze sobą współgrają. Za czym najbardziej tęsknicie w lecie? Ja zdecydowanie za lekkim letnim ubiorem i tym specyficznym zapachem powietrza. Myślę, że każdy wie co mam na myśli. Lato mogłoby trwać wiecznie. Tymczasem uciekam na trening aby za te 4 miesiące godnie rozpocząć sezon bikini. Dużo czasu nie zostało! 

Get the look: ZARA blouse (similar here), sandals (similar here) | STRADIVARIUS skirt | CUBUS earrings | ALDO bracelets



17 comments:

  1. cudowne sandałki :) to, co ja lubię bardzo w lecie, to ta piękna opalenizna, którą mam wtedy na sobie! :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne rzeczy:) Ciekawe jak to na Tobie wygląda. Kolczyki są obłędne:)

    ReplyDelete
  3. Ajjjj piękny zestaw i dokładnie typowo wakacyjny :)
    Ja też już się nie mogę doczekać ,sandałków na mych stopkach, plaży ,słońca i wakacji!!!

    ReplyDelete
  4. Super zestaw, chciałabym zobaczyć go na kimś :).

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubię ten odcień różowego.

    ReplyDelete
  6. już to pokazywałaś na sobie, może spódnica była trochę inna i buty ale efekt ten sam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokazywałam wersje zimową, teraz prezentuję opcje na lato. Jedyny element wspólny to bluzka, a że jest bardzo ładna i mam w zwyczaju nosić daną rzecz częściej niż raz to z pewnością pojawi się tutaj jeszcze niejednokrotnie :) Zapraszam!

      Delete
  7. Perfect choice! And can't wait for summer either. Time for more colorful outfits! :)

    ReplyDelete
  8. piękny zestaw,buciki są boskie! pozdr i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top