Facebook LOOKBOOK Fashiolista Bloglovin Google + Blogger Instagram Instagram

HAPPILY GREY

Sunday, 16 February 2014

Sunday should be all about relax, right? This morning, I slept a bit longer cause yesterday, together with my fiance we went to Horrors Night to the cinema. I'm impressed that we made it through the night without falling asleep. Four horrors in a row. Pretty scary and cool at the same time. After getting up and seeing my apartment (such a mess) I decided to do the cleaning. I love the feeling of clean home, fresh air, lighting candles and having fresh flowers. Time for late dinner now and having some beauty time, manicure, pedicure a long bath and so on. By the way, I'm in love withe the pink sweater. It's so me after all. What do you think? Have a lovely evening!

Niedziela to czas relaksu, przynajmniej powinno tak być. Spałam dziś trochę dłużej, bo wczoraj spędziłam z ukochanym noc w kinie na maratonie horrorów. Jestem dumna, że przetrwaliśmy całą noc, cztery horrory pod rząd. Było strasznie, ale bardzo fajnie. Gdy rano wstałam, stan mojego mieszkania zmusił mnie do oficjalnego dnia pod tytułem: sprzątanie. Na szczęście już po wszystkim. Bardzo lubię to wszechobecne poczucie świeżości i czystości, do tego świece zapachowe i świeże kwiaty. Przygotowałam późny obiad, a potem trochę czasu dla siebie. Długa kąpiel, manicure, pedicure, maseczki i inne babskie cuda. Tego mi trzeba. Przy okazji, jak Wam się podoba różowy sweter w stylizacji? Czuję się w nim bardzo dobrze i jeszcze nie raz zagości na blogu. Miłego wieczoru!

I'm wearing: ZARA pants, sweater | CUBUS scarf | BERSHKA sneakers | SAMMYDRESS bag


Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!


19 comments:

  1. Przepięknie wyglądasz! Śliczne włosy ;-)

    ReplyDelete
    Replies

    1. Dziękuję :* a z tymi włosami to niestety nie do końca się zgodzę, ale czekam aż urosną :)

      pozdrawiam

      Delete
  2. mammmamiiiaaa jakie świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. Love the pink sweater. And of course the scarf! I wore my grey one yesterday as well, haha :) <3

    ReplyDelete
  4. jak cukiereczek! ;)) Przepiękny sweterek ślicznie pasuje do szarości ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post http://worldbymyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, chętnie zajrzę do Ciebie zobaczyć co nowego :) :*

      Delete
  5. Wonderful outfit, we love the color of the sweater

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię połączenie szarości i różu, a Tobie w tych kolorach rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  7. piękne kolory <3 świetnie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Ohh, rings a bell. I have to check out this blog. Thank you for your comment :*

      Delete
  9. That sweater is perfection! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top