Facebook LOOKBOOK Fashiolista Bloglovin Google + Blogger Instagram Instagram

BACK TO BASICS

Tuesday, 18 February 2014

My daily work routine makes me choose comfortable outfits. I have to change locations a few times a day so flats and cosy clothes are a must. Today's set is a perfect example. Stripes and shades of grey plus quilted light jacket. I chose grey cotton pants and a basic top.  Peach-coloured lipstick to make it fresh and I'm ready! I'm off to work at the moment. Enjoy the pictures!

Moja codzienna rutyna związana z pracą sprawia, że najczęściej stawiam na wygodne stylizację. Muszę ciągle się przemieszczać więc płaskie buty i komfort to podstawa. Dzisiejszy set jest idealnym przykładem. Paski i odcienie szarości należą do moich ulubionych. Dziś zdecydowałam się na szare bawełniane spodnie i prosty top. Szminka w brzoskwiniowym odcieniu dodaje świeżości i jestem gotowa. Uciekam do pracy, a Was zostawiam ze zdjęciami.

I'm wearing: ZARA pants, top | CHOIES boots | ROMWE quilted jacket | SAMMYDRESS bag 


25 comments:

  1. Kurczę, kolejna Twoja świetna stylizacja! Muszę Ci się przyznać, że jeszcze żadną mnie nie zawiodłaś. Proste kroje, wzory, podstawowe kolory, ale wszystko połączone to ze sobą daje naprawdę MEGA efekt. W tej stylizacji udowodniłaś, że dresy wcale nie muszą kojarzyć się z wylegiwaniem w domu przed tv czy męczarniami na siłowni. Straaaaasznie mi się podoba i właśnie mnie zainspirowałaś! :) BUZIAKI! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo bardzo się cieszę! Ty też często mnie inspirujesz i z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga :*

      Delete
  2. Great outfit! Comfy but still classy. You're really an style queen! :*

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz Kochana w 100% mi ta stylóweczka odpowiada!!!

    ReplyDelete
  4. Pięknie :) Relacyjne spodenki <3

    ReplyDelete
  5. ciekawie :), ładny kolor szminki.

    ReplyDelete
  6. Z chęcią zgarnęłabym cały twój zestaw. ♥ Nie wiem czemu , ale te spodnie strasznie mnie urzekły.:)

    Zapraszam na mojego bloga: http://worldbyally.blogspot.com/

    Pozdrawiam , Ola :)

    ReplyDelete
  7. Ooh! Love those gray bottoms daria ! Looks so comfy :)

    Emma
    Www.emmacristy.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you my sweet Yellow Bird :*

      Delete
  8. "piękna dziewczyna z klasą" pierwsza myśl która wpadła mi do głowy kiedy tu weszłam. Nawet w dresie wyglądasz elegancko :) i piękna torebka !


    www.nawieszakach.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super stylizacja - wygodnie i elegancko. A mogę wiedzieć, czym się zajmujesz, że sobie możesz pozwolić na takie luźniejsze ciuchy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pracuję w szkole językowej :) Udzielam też prywatnych lekcji angielskiego stąd to częste przemieszczanie się :) Dlatego wygoda, w tym przypadku sportowa elegancja się sprawdza :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  10. super połączenie luźnego stylu! jestem zachwycona
    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  11. Rewelacyjny zestaw! Zakochałam się w nim! Wyglądasz genialnie w takim lekko sportowym wydaniu!:)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top