Facebook Instagram Instagram

.

.
.

BUY LESS, BE MORE

Tuesday, 28 January 2014

Sales are coming to an end and I'm quite happy about that. I don't like the mess in the shops and crowds of people driven by a genuine desire to spend their money... on whatever it is on condition that it is on sale. I used to be one of them but I learnt my lesson. Now with hindsight and all, I know it was so wrong. I used to spend my money hand over fist on sales, making countless excuses etc. Then, new collections arrived to my favourite shops and I was angry with myself. One can't have everything. Sometimes we just need to think twice and get the thing we really need, not the things that are on sale. I'm smarter now. This sales year I've visited shopping center few times but didn't make any abrupt decisions. Finally, I bought only two things. A pair of navy blue boyfriend jeans that I'd been looking for so long. Plus a navy blue woolen knit. Two classics that were missing pieces of my puzzle. I have also came to conclusion that having too many things, possessions is pretty overwhelming for me. I will elaborate on that soon. At the moment, I'm keeping my eye on spring and summer pieces, that's why you see this beautiful white bag. I got it from Persunmall, it's been my third bag purchase from them - wide range of colours and design, good quality and quick delivery. If you have any questions about Persunmall, feel free to contact me. Time for some sleep, I'm off sick at the moment, having a bed kind of day. Kisses!

Wyprzedaże na szczęście dobiegają już końca. Nie lubię robić zakupów w tym całym bałaganie. Wszędzie tłumy ludzi napędzanych żądzą wydania pieniędzy wbrew powszechnemu kryzysowi. Pieniądze trzeba wydać na cokolwiek, byle było to z wyprzedaży. Pomyśleć, że jeszcze jakiś czas temu sama tak robiłam, na szczęście w porę poszłam po rozum do głowy. Z perspektywy czasu wiem, że było to bardzo bezmyślne. Wydawanie pieniędzy  jak leci, bo taka okazja, taka dobra cena, a to się przyda, a tamto się przyda - setki wymówek. Po chwili w sklepach pojawiały się nowe kolekcje, a ja byłam na siebie zła. Wszystkiego przecież mieć nie można. A wystarczyło tylko zastanowić się dwa razy, przeanalizować swoje potrzeby zamiast ślepo 'obłowić' się na wyprzedażach. Cieszę się, że zmądrzałam. W tym roku wyprzedażowym  byłam w centrum handlowym kilka razy by tylko się rozejrzeć, żadnych pochopnych decyzji. Koniec końców, kupiłam dwie rzeczy, które kupić chciałam tak czy inaczej. Granatowe jeansy typu boyfriend oraz wełniany granatowy sweter, półgolf. Tych dwóch elementów brakowało mi często w szafie.  Doszłam też do wniosku, że posiadanie zbyt wielu rzeczy (nie mam na myśli tylko ubrań) nie uszczęśliwia mnie, a przytłacza. Tę myśl pozwolę sobie jednak rozwinąć innym razem. Wracając do tematu, w chwili obecnej rozglądam się już za ciekawymi opcjami na sezon wiosenny stąd ta urocza biała torebka. Nabyta ze sklepu Persunmall, to już moja trzecia torba od nich, z pewnością nie ostatnia. Wybór jest duży, kolory, fasony no i jakość bardzo dobra. Szybka przesyłka, konkurencyjne ceny. Jeśli macie jakieś pytanie odnośnie tego sklepu piszcie śmiało, chętnie pomogę. Tymczasem uciekam się zdrzemnąć, dopadło mnie okropne chorubsko więc całe dnie leżę w łóżku. Całuję!

bag - HERE  | skirt - HERE  | denim - ZARA (similar here)  |  knit - ZARA (similar here, here, here)
Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here: http://www.romwe.com/?alice

44 comments:

  1. Zazdroszczę torebki! Jest rewelacyjna!

    ReplyDelete
  2. Piękny golfik :) Ja cierpię na brak swetrów, a w ciągu 2 miesięcy kupiłam 4 :) Jeden niestety skurczył się w praniu, inny ma rękaw 3/4 i na taką pogodę niestety odpada więc koniec końców zostały mi dwa:) Sądzę, że przy tak częstym praniu i chodzeniu w nich nie przetrwają do kolejnej zimy i trzeba będzie kupić nowe i wraz będę mieć dwa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Swetrów nigdy dość, to prawda. Takich ciepłych porządnych zawsze mi brakuje. Szczególnie w taką pogodę.. :)

      Delete
  3. świetne zdjęcia :)))))))))))) to zapewne 1.4 :D

    ReplyDelete
  4. Aaaa... Zapomniałam :) W nawiązaniu do Twojej wypowiedzi - też nie przepadam za wyprzedażami i jeśli już coś kupuje to tylko zwykłe bluzki basicowe, których nigdy dość :) Zawsze kiedy widzę tłumy kobiet w różnym wieku wertujące półki, wieszaki i robiące bałagan wokół siebie, że trudno potem cokolwiek znaleźć - po prostu wychodzę :) Ostatnio taki obrazek wiedziałam w niemal każdej sieciówce w której byłam... :D Chyba nie jestem typem łowcy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zakupy podczas wyprzedaży to męka. Czuję się jak w wariatkowie dlatego dałam na wstrzymanie. Na oku mam perełki z nowych kolekcji :) Teraz muszę przemyśleć co do czego i niech tylko zacznie robić się cieplej... Ja już żyję wiosną, za parę dni luty, marzec i już.

      Buziaki :*

      Delete
  5. Dear! You have a beautiful blog! <3

    maybe we can follow each other?


    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Feel free to follow me if you like my blog. No spam is allowed here :)

      Kisses,
      Daria

      Delete
  6. piękne nowości.. podoba mi się torba

    ReplyDelete
  7. torebka boska

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  8. Torebka rewelacyjna,czekam na stylizację z nią:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze troszkę, teraz jestem chora więc chwilowy zastój :) Pozdrawiam :*

      Delete
  9. nic nie widac na tych zdjeciach, eeee:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widać co trzeba :) A więcej pokażę w stylizacjach, które pojawią się jak będą zdrowa :)

      Pozdrawiam

      Delete
  10. Replies
    1. Dziękuję, Persunmall nie zawodzi :) Pewnie wiesz coś o tym :)

      Delete
  11. Wspaniała torebka :)
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  12. piękne rzeczy, a torebka to już w ogóle genialna *.*
    zdrowia! ;)
    masz świetnego bloga, bardzo mi się podoba :)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo podobają mi się Twoje zakupy. Klasyka to dobra inwestycja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że tak wiele osób rozumie mnie w taj kwestii!

      Buźka :*

      Delete
  14. Jakoś w tym roku też nie uległam szaleństwu wyprzedażowemu na taką skalę jak zwykle. I chyba więcej satysfakcji daje mi minimalizowanie szafy i wypełnianie jest dobrymi ciuchami niż niepohamowane zakupy. Ale do tego może trzeba dojrzeć...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to jest to - minimalizowanie szafy. Daje to więcej szczęścia i harmonii! :) I tutaj masz rację, do tego trzeba dojrzeć. :*

      Delete
  15. jakoś dziwnym trafem unikam sklepów jak tylko mogę, szczególnie w trakcie wyprzedaży. przytłacza mnie nie dość, że ilość ludzi, to jeszcze ten powszechny bałagan pośród tych wszystkich przecenionych rzeczy. to przerażające jak często te ubrania są zniszczone, rozrzucone po ziemi, a ludzie nie mają kompletnie szacunku do tego, bo to nie ich, to cudze. absolutnie wolę kupować przez internet, niezależnie od tego czy to znana sieciówka czy jakiś mały sklepik czy showroom.

    ps. trafiłam przez fashiolistę, świetny blog. ;)

    pozdrawiam.
    jesuswannatouchme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za komentarz :) Zgadzam się z Tobą w 100%. Cieszę się, że do mnie trafiłaś - tym samym odkryłam Twojego (świetnego!) bloga!

      :*

      Delete
  16. Torebka śliczna.
    A co do wyprzedaży to nie ufam im. Czasem faktycznie można trafić na coś fajnego, ale często i tak ta sama cena widnieje na metce. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na wyprzedażach łatwo dać się nabrać, złudzenie, że wszystko jest taką.. 'okazją'.

      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Delete
  17. The white bag is pure perfection!!

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh yeah, indeed. I love! Thank you Sweetie! :*

      Delete
  18. Great post...
    I definitely agree with you that one shouldn't buy thousands of clothes without thinking...
    It's always better to buy less and only stuff which you really Need and with good Quality!

    http://coco-colo.blogspot.de/

    ReplyDelete
  19. Hi Daria (what a beautiful name!) :-)

    Thank you so much for your comment, you're not only a beautiful girl with an incredible sense of style, you're also very smart! I will stop by your blog more often now :)

    All the best from Vienna,
    Maddie

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top