Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

POSITIVITY

Sunday, 1 December 2013

Furry waistcoat found. Mission accomplished. I had been looking for the right furry gilet for quite a while, Romwe turned out to be very helpful again. Perfect length and cut. Fur itself isn't too long as well, it's important if you don't want to look like Yeti. I'm glad that it's furry all over, no knit-thing at the back. Finally, I'm ready to create my casual winter looks. So many options,  my head was spinning. I couldn't make up my mind as to which set to show today. So here you are, my casual everyday look. Denim, grey knit, chunky scarf and fur. This is my favourite version. More ways of wearing furry waistcoat as soon as it stops raining! Wish you a lovely December! Kisses!

Znalazłam idealną futrzaną kamizelkę. Poszukiwania trwały dosyć długo. Wciąż coś mi nie pasowało, długość, kolor, cena. Sklep Romwe okazał się być pomocny jak zawsze. Znalazłam dokładnie to czego szukałam. Idealna długość i krój. Futerko samo w sobie nie ma zbyt długiego włosia, więc nie wygląda jak imitacja Yeti. Cieszę się też, że kamizelka w całości wykonana jest z futra. Większość modeli, które oglądałam miały na plecach wykończenie z dzianiny. W końcu, mogę tworzyć fajne zimowe zestawienia codzienne. W głowie roi mi się od pomysłów, ciężko było się zdecydować. Postawiłam więc na stylizację w jakiej zawsze czuję się dobrze. Jeansy, szary sweter oraz gruby szal. Idealnym uzupełnieniem i urozmaiceniem całości jest czarna kamizelka. Tak wygląda moja ulubiona wersja. Więcej możliwości wykorzystania tego elementu garderoby zaprezentuję jak tylko przestanie padać. Życzę Wam udanego i radosnego miesiąca grudnia! Całuję!

I'm wearing: ROMWE fur | H&M sweater | PERSUNMALL bag | ZARA denim,boots | CUBUS scarf, earrings

Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!

4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!

Don’t miss, girls:


16 comments:

  1. Wow, looks amazing
    The Bag is fantastic!!

    http://coco-colo.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. Piękna kamizelka i kozaczki! Stylizacja idealna <3

    ReplyDelete
  3. Fabulous look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. Ładnie Ci z tym kolorem na ustach :) Fajna stylizacja :) buziaki

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba <3 Idealny zestaw kochana :*

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw, futerko jest piękne :)

    ReplyDelete
  7. Jak patrzę na Twój cudny kolorek włosów to znowu chce mi się być brunetką :)

    ReplyDelete
  8. jestem sroczka wiec rzucily mi sie w oczy cudowne kolczyki a futrzaka fajnie polaczylas z klasycznymi i wygodnymi zapewne bucikami:)

    ReplyDelete
  9. cudowne połączenie jak zawsze

    pozdrawiam,
    OLA

    ReplyDelete
  10. Cudnie wyglądasz :)
    Ładna torebka

    ReplyDelete
  11. Kocham milusie futerka (oczywiście sztuczne)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top