Facebook Instagram Instagram

.

.
.

HAPPY 2014

Monday, 30 December 2013

It will probably be the last outfit post this year. As you know 2013 is coming to an end. For me it was certainly a good year, well really tough at times but there were moments that make me call it one of the best years in my life. Finally, I'm glad it's almost over and I'm even happier to have a fresh start in 2014. I tend to have many new year's resolutions. It's the same this time. Nothing out of the oridinary indeed, I want to run a healthier lifestyle and keep fit. Later on my list, you can find learning Spanish (you know I want to move to Barcelona), making a huge progress in blogging and getting a French Bulldog. When it comes to fashion, it will definately be: buy less, choose well, to put it bluntly! What are your plans? Are you usually successful with your resolutions? All the best wishes for you in the forthcoming 2014. May it be a good year! Enjoy the pictures, all of them taken in Toruń, one of the most beautiful cities in Poland. More from this city coming soon.

Dzisiejszy wpis, będzie prawdopodobnie ostatnim już w tym roku. Jak wiadomo, 2013 zbliża się ku końcowi. Dla mnie był to bardzo dobry rok, chwilami ciężki ale są momenty, które każą mi nazwać go jednym z lepszych okresów mojego życia.  Jednak cieszę się, że dobiega końca i jestem w pełnej gotowości na rozpoczęcie roku 2014. Będzie to czas pełen wyzwań i spełniania corocznych postanowień. Mam taką tendencję, że co roku planuję skrupulatnie to, czego muszę dokonać w roku następnym. Nic nadzwyczajnego, zdrowe odżywianie i regularne dbanie o formę. Ponadto, zaplanowałam nauczenie się hiszpańskiego (ma mi to ułatwić upragnioną przeprowadzkę do Barcelony), postępy w blogowaniu oraz kupno psa, buldoga francuskiego. Jeśli chodzi o modę, będzie to zdecydowanie: kupować mniej, wybierając lepiej. A jakie są wasze plany? Macie listę noworocznych postanowień? Najlepsze życzenia w nadchodzącym 2014. Niech będzie to dobry rok! Zostawiam Was ze zdjęciami, wszystkie zrobione w  Toruniu, jednym z najpiękniejszych miast w Polsce. Więcej zdjęć już niebawem na blogu.

I'm wearing: ROMWE waistcoat | ZARA coat here | PERSUNMALL bag | BERSHKA sneakers | H&M beanie| CUBUS scarf

2014 First Big Sale! Over 1000 winter styles!

Up to 70% off!

Large amount of Spring new styles are coming soon!

Time: 12/31/2013~1/6/2014


15 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Lubię czarne stylizacje, więc ta też bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  2. Wspaniale wyglądasz, dla mnie ten rok również był jednym z najszczęśliwszych. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :)

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego dobrego w nadchodzacym 2014 roku!!aby wszystkie postanowienia zostaly spelnione:)Barcelona to tak na stale?;)
    Stylizacja bardzo dobrze dobrana:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Kochana :) Barcelona to takie moje marzenie, pewnie nie na stałe ale na rok, może dłużej. Bardzo bym chciała. Może się kiedyś uda :)

      Pozdrawiam :*

      Delete
  4. Barcelona - cudowne miasto, sama z chęcią bym tam zamieszkała:) Życzę , aby wszystkie Twoje plany zostały zrealizowane! Cudownie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  5. Płaszcz jest piękny <3 Szczęśliwego Nowego Roku :*

    ReplyDelete
  6. Your pictures and outfit are great! Love your quilted jacket.
    :)

    Emma
    www.the-yellowbird.com

    ReplyDelete
  7. Świetny zestaw:) Super buty i torebka

    ReplyDelete
  8. I love it!!

    kisses

    New post: www.pourquoimoi.es

    ReplyDelete
  9. Powodzenia w realizacji planów!!!
    Sama spędziłam ponad rok życia w Hiszpanii i sentyment do tego kraju pozostanie w sercu do końca życia :)
    Hiszpańskiego nauczysz się najszybciej jak już tam zamieszkasz :)
    Piękne zdjęcia :)
    Spełnienia marzeń w 2014 :)

    ReplyDelete
  10. Jak zawsze wyglądasz fantastycznie :) Szczęśliwego Nowego Roku i mnóstwa uśmiechu :*

    ReplyDelete
  11. Powodzenia i samych uśmiechów dla Ciebie! :-)

    ReplyDelete
  12. Jako takich postanowień sobie w tym roku nie robiłam, ale całą sobą czuję, że to będzie naprawdę bardzo dobry rok.

    ReplyDelete
  13. przejrzalam wiekszosc Twoich wpisow na Twoim blogu i jedno slowo cisnie mi sie na usta...
    perfekcjonalistka!
    o tak, wszystkie Twoje stylizacje, wykonanie i zdjecia sa idealne!
    p.s. niedawno zakupilam sobie taki sam plaszczyk i dziekuje, ze podpowiedzialas mi jak laczyc go na wiele sposobow! :)
    pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top