Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

PUZZLE PIECE

Monday, 25 November 2013

It's such a beautiful day today. It's quite cold, I must admit but the Sun is shining. Perfect and natural mood enhancer! I got much more work done than usually. I can blame it on the sun. Having done some housework stuff, pre-christmas cleaning part one, tidied up my closet a bit and got rid of unnecessary items. I can call it a day. I'm not a very colourful person when it comes to my outfits. I have only few items with a colour, actually. I feel comfortable in restrained classy shades that always go together. This dark grey blend dress from Persunmall was my missing puzzle piece. Delicate girly flounce, biker jacket and over-knee boots hit the spot, what do you think? I can't wait to wear it with a furry waistcoat I ordered a couple of days ago. Stay warm! Thank you for all your comments! Love!

Mamy dziś przepiękny dzień. Jest całkiem zimno, ale słońce świeci jak szalone. Ostatnio było tak chyba w sierpniu. Dla mnie oznacza to wielką poprawę humoru i wydajności. Zrobiłam dziś 10 razy więcej  niż zwykle. A to wszystko wina słońca. Mieszkanie posprzątane, przed świąteczne porządki vol. 1 oraz  przegląd garderoby zakończone, pozbyłam się też niepotrzebnych rzeczy.  Starczy na dziś. Nie jestem zbyt kolorową postacią, jeśli chodzi o moje ubrania. Mam w zasadzie kilka bardziej kolorowych rzeczy ale noszę je sporadycznie. W stonowanych barwach czuję się bardziej komfortowo i klasycznie. Co za tym idzie, mogę stworzyć więcej kombinacji. Ciemno szara sukienka z Persunmall okazała się być brakującym elementem mojej układanki. Delikatna dziewczęca falbanka, skórzana kurtka i kozaki za kolano, to moim zdaniem strzał w dziesiątkę, co myślicie? Nie mogę się doczekać aż zestawię ją ze futrzaną kamizelką, którą zamówiłam kilka dni temu. Trzymajcie się ciepło. Oby słońce zostało z nami jak najdłużej. Dziękuję za wszystkie komentarze. Zapraszam też na konkurs na moim Facebooku, do wygrania karta podarunkowa do sklepu Zara. 

I'm wearing: PERSUNAMALL dress | ZARA boots, scarf | MANGO bag, jacket similar here | MK watch


GOOD NEWS! Romwe Black Friday Sale

Up to 75% off, over 3000+ styles

Biggest discount! Most styles ever!

Date: 11/26/2013 -11/30/2013

Mam dla Was kupon rabatowy ważny 26 listopada, 10% na bluze RoseD, kod: 10%offrosed

Romwe “Rose D” flash sale, only 24 hours!

$19.99 only, with original price $39.99, on 26th November!

500 pieces, but size M is only 200 pieces!

4507 customers have already added “Rose D” to their shopping bag, so adding it into your shopping bag in advance, and then you can pay directly when it begins just in case it's sold out.

24 hours only!

Don’t miss, girls!!!

And a special coupon for you, my lovely fans, on 26th Nov. to buy “Rose D” : 10%offrosed
 
Romwe Black Friday Sale

Up to 75% off, over 3000+ styles

Biggest discount! Most styles ever!

Don’t miss, girls!

Date: 11/26/2013 -11/30/2013

23 comments:

  1. Perfekcyjnie dobrane jak dla mnie! Mój styl całkowicie uwielbiam te kolory ;)) A Ty super w nich wyglądasz

    ReplyDelete
  2. Sukieneczka jest genialna:) zachwycam się też kolorem Twoich włoskow...super wyglądasz:)

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię takie zestawy:)
    Sukienka z ramoneską wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  4. Ale świetna sukienka, super ją zestawiłaś :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie, rewelacyjna sukieneczka :)

    ReplyDelete
  6. Kochana co Ty tak ostatnio na szaro i czarno?
    oczwysicie kiecka bardzo ladna, choc np w czerwieni bylaby super ;)

    ReplyDelete
  7. Such a fantastic look! love the leather and dress mix!

    xx from Brooklyn,
    Davie and Erica

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja i odpowiednio dobrane dodatki :-) Pozdrawiamy i zapraszamy do nas Łukasz i Piotr http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładna ta sukienka, cały zestaw ciekawy i fajnie skomponowany :)

    ReplyDelete
  10. Sukienka jest świetna,pasuje idealnie:)

    ReplyDelete
  11. Mam dokładnie tak samo, jak Ty. Zdecydowanie lepiej czuję się w stonowanych kolorkach. Świetny zestaw :)

    ReplyDelete
  12. Świetny zestaw, sukienka piękna, a Ty wyglądasz oszałamiająco :)
    Pozdrawiam :) Buźka :)

    ReplyDelete
  13. Perfekcyjnie połączona sukienka, kupuję ten set w całości. :))))

    ReplyDelete
  14. Perfekcyjnie połączona sukienka, kupuję ten set w całości. :))))

    ReplyDelete
  15. Zachwycona jestem tą stylizacją, bo uwielbiam szarości.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że przypadła go gustu. Też uwielbiam szarości! :) Buźka

      Delete
  16. Your jacket is <3 I love the outfit :)

    http://vintageshoesforher.blogspot.com.es/
    xx

    ReplyDelete
  17. Super zestaw! Czy długo czekałaś na przesyłkę z sukienką?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Na sukienkę czekałam jedynie 5 dni, byłam pozytywnie zaskoczona :) Zamówiłam teraz torebkę, ciekawa jestem czy dotrze do mnie równie szybko :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :*

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top