Facebook Instagram Instagram

.

.
.

READY TO GO!

Tuesday, 1 October 2013

It was quite hard for me to accept the fact that summer is over. The temperatures in the morning really helped me to come to terms with this terrible state of affairs. Today, I wearing my first autumn outfit and I must say it isn't that bad. Burgundy leggings and white flounce blouse make a perfect match! Longer back and layers of flounce make it so feminie. I also can't imagine the cold without suede boots. Hope you like my furry hat, it's so soft! Have a nice day! Thank you for your comments!

Było mi dosyć ciężko zaakceptować to, że lato już się skończyło. Niskie poranne temperatury pomogły mi jednak pogodzić się z zaistniałym stanem rzeczy. Dziś, moja pierwsza typowo jesienna propozycja. Przyznaję, że nie jest tak źle jak myślałam. Każda pora roku ma w sobie coś, co da się lubić. Nawet jesień. Bordowe spodnie w towarzystwie białej bluzki z falbankami, stanowią świetne połączenie. Bluzka jest dłuższa z tyłu, a warstwy falban są bardzo kobiece. Chłodnych dni nie wyobrażam sobie bez zamszowych butów. Co myślicie o włochatej czapce? Urzekła mnie miękkością materiału i prostotą. Życzę Wam miłego dnia i dziękuję za cudowne komentarze. 

I'm wearing: H&M hat |  PERSUNMALL blouse |  ZARA leggings, boots, bag| MANGO jacket (similar here)

Najlepiej sprzedające się produkty Romwe do - 60%! Nie przegapcie!
Unfold your free style with Romwe items.

Best-seller Collection! Up to 60% off

Do not miss! 72h only!


40 comments:

  1. ładnie wyglądasz, ale coś mi tu nie pasuje.... chyba ta czapka

    xoxo,
    TVL

    ReplyDelete
  2. Bordowe spodnie są świetne : ) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  3. Czapka i bluzka z baskinką super, a kozaki z zamkiem z tyłu zawsze mi się podobały :)

    ReplyDelete
  4. Perfect outfit :)

    Marisa Silva
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. uwielbiam połączenie burgund i czerń :)
    świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  6. jak zawsze wyglądasz pięknie :)

    ReplyDelete
  7. bluzeczka jest prześliczna, bardzo dziewczęca :)

    ReplyDelete
  8. Cudownie wyglądasz! <3 Do twarzy Ci w tej czapeczce :))

    ReplyDelete
  9. Genialna bluzka! Od pewnego czasu poluję na jakąś skórzaną kurtkę, te z Mango bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  10. Ale fajny zestaw kolorystycznie :) super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  11. Mam praktycznie identyczne buty są super!
    Bordo, biel i czerń uwielbiam! Super wyglądasz ;))

    ReplyDelete
  12. świetna czapeczka!idealna na te zimne poranki

    ReplyDelete
  13. Wow wyglądasz świetnie :-)! Bordowe spodnie to mój październikowy (i w ogóle jesienny) must have! :-) Ja również lubię zamszaczki - u mnie są to akurat sztyblety, ale Twoje muszkieterki są po prostu zabójcze :-)!

    ReplyDelete
  14. bluzka jest przepiękna ! ♥

    http://hipnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. You look stunning! Love the peplum top, your hat and the burgundy trousers. Very chic!
    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. cudnie wyglądasz, bardzo mi się podoba cała stylizacja ;D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  17. wow, amazing!

    great blog, would you like to follow each other(via GFC and if you like on FB too)?:)
    just let us know, we always follow back <3

    blog: http://thescarletdiaries.blogspot.hu/
    FB: https://www.facebook.com/thescarletdiariesblog

    ReplyDelete
  18. Your outfit looks perfect, and you are really pretty :)
    I especially love the jacket, it's fantastic, and the bag is lovely too !

    Kisses from France,
    Armelle

    http://lespalourdes.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  19. Świetna kurtka i buty! Idealne na jesień.

    ReplyDelete
  20. świetnie :) oprócz czapki-nie lubię :P

    piękna bluzka, oddaj ;))

    buziaki :*

    ReplyDelete
  21. Nice jacket and burgundy trousers.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    ReplyDelete
  22. stylizacja świetna, ja jedynie zrezygnowałabym z czapki ;) to chyba najbardziej problematyczna część garderoby w mojej szafie... nieustannie poszukuję idealnych czapek, kapeluszy... mam wrażenie, że do tej pory znalazłam jedną jedyną czapkę zimową ;P
    www.BALERINYDIANY.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Pa pa sukienki.. :( Nie lubię takiej pogody.. taka przygnębiająca.. :(

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Your jacket is perfect! Loove it *.*
    xoxo, Chance to change

    ReplyDelete
  25. Set bardzo udany, to od razu widac. Burgund + czarny to zawsze dobry duet, ale przełamane bielą komponują się jeszcze lepiej. Fajnie, że urozmaicasz zestawy np. czapką, ja coś nie moge się przełamać, żeby zarzucić cos na głowe:/ Chyba przez to, że "zepsuje" sobie włosy.
    Oby więcej takich stylizacji, bardzo mi się podoba!
    Ściskam
    Ax

    ReplyDelete
  26. piękna bluzeczka! cały zestaw jest mega ;)))

    ReplyDelete
  27. Very nice outfit! I love it!!!
    Kisses

    New post: http://pourquoimoi.es/pourquoi-moi-holly/

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam niekonwencjonalne nakrycia głowy - świetny pomysł z tą czapką! :)
    Kurtka - marzenie....

    http://nieotym.wordpress.com/

    ReplyDelete
  29. Thank you for your visit and your comment :) And thank you for following, I followed you back! :D

    See you soon,
    Armelle

    http://lespalourdes.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  30. Loved your style!! Would you like to follow each other via GFC?? Let me know!!

    xx
    http://magicalsergiofashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Great look, could wear every single piece!

    http://strawberryleopard.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam Twój styl , zawsze zamieszczasz jakiś fajny szczegół który wyróżnia Twoje stylizacje od wszystkich innych :) !

    ReplyDelete
  33. Followed back, dear ;)

    http://thescarletdiaries.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  34. so gorgeous, love your boots and leather jacket

    ReplyDelete
  35. świetne połaczenie wyglądasz cudnie :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Dziękuję i pozdrawiam:) wygladasz jak zwykle super!:)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top