Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

QUILTED FALL

Saturday, 21 September 2013

Hello. In the previous post I mentioned my favourite trends for this season. Quilt, is one of them. I needed a nice warm black skirt for colder days that are coming (oh no!). Today you can see my choice: super soft, quilted skirt with some flounce. I will wear it with warm sweaters. There is a Winter option as well, with black suede boots. For the time being, let's enjoy last warm days. Do you fancy wearing skirts in Fall/Winter? 

W poprzednim wpisie wspominałam o moich ulubionych trendach tego sezonu. Dziś prezentuję pikowaną spódniczkę. Właśnie na nieco pikowania stawiam tej jesieni. Rozglądałam się za typowo jesienną spódnicą na nadchodzące chłodniejsze dni. Ta wpadła mi w oko, miękka w dotyku, grubszy materiał, falbanka i to pikowanie. Będę ją nosić z grubymi swetrami. Zimowa opcja? Oczywiście z zamszowymi kozakami i kryjącymi czarnymi rajstopami. Póki można ubieram jeszcze półbuty. A Wy lubicie nosić spódnice jesienią i zimą?

I'm wearing: ZARA skirt, shoes, bag, knit |  MANGO jacket | H&M scarf


19 comments:

  1. Podoba mi sie spodniczka i czesto nosze tak jak i sukienki:)
    Kurteczka tez super:)

    ReplyDelete
  2. Super zestaw, spódniczka na pewno sprawdzi się w nadchodzącym zimnym sezonie :)

    ReplyDelete
  3. ja kupiłam wczoraj piękną pikowaną sukienkę, również bardzo przypadły mi do gustu te wszystkie 'pikowanki' :) a na całkiem podobną kurteczkę się czaję. Chyba więc oczywistym jest,że Twój zestaw bardzo trafia w mój gust :)

    ReplyDelete
  4. świetnie! Spódniczka bardzo ładna! A torebkę bym Ci ukradła :)

    ReplyDelete
  5. Kochana wyglądasz idealnie!!!
    100% w moim stylu!!!

    ReplyDelete
  6. piękna spódnica :) te szaliki z H&M też ;) niestety u mnie wszystkie już wykupione ;/ pozdrawiam ;)
    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Śliczna stylizacja ;)
    http://lucja-d.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zdarza mi się, chociaż zdecydowanie częściej noszę długie spodnie ;-) Straszny ze mnie zmarźluch :-) Bardzo fajnie wyglądasz :-)

    ReplyDelete
  9. Love the play on textures in this chic outfit, the jacket is terrific!

    ReplyDelete
  10. Ojoj mega spódniczka! I kurtka również; -) kochana świetny zestaw♥ bardzo mi się podoba:-)

    ReplyDelete
  11. świetny blog! bardzo mi się podoba :) zapraszam
    ps. klikniesz w stronę tej firmy z mojego postu? prosze! bardzo mi zalezy!

    ReplyDelete
  12. świetna spódniczka! mi udało się upolować kurtkę-przejściówkę, drobno pikowaną :) bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    zapraszam do siebie ;) http://goodeveningjewelry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Aaaaa super. Dawno kupowałaś szal? Spódniczka rewelacyjna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Najnowsza kolekcja :) Powinna jeszcze być w sklepach i na stronie internetowej :)

      Delete
  14. I love you skirt!! It's super cute!

    Love Sarah

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top