Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

PRIMA BALLERINA

Wednesday, 28 August 2013


These are my favourite photos ever. I love this fuchsia dress, a bit oversize but so girly. I felt like a princess wearing it, like a real prima ballerina. Playing with the flounce and turning around was so funny. Definately, this is my dream-come-true dress. I have an eye on a yellow and black one too. Today, I combined it with this 'motorbike' jacket to dress it down a little. A delicate bracelet, golden watch and heels. You don't have to be a prima ballerina to wear it! Kisses!

Przyznam, że jest to jedna z moich ulubionych sesji zdjęciowych, jak nie ulubiona. Uwielbiam tę różową sukienkę, nie jest zupełnie dopasowana tym samym bardziej komfortowa. Do tego bardzo dziewczęca. Mając ją na sobie czułam się jak księżniczka, jak prawdziwa prima balerina. Ot takie skojarzenie. Falbanka znajdująca się poniżej bioder zaskarbiła sobie moje serce, jak tylko ją ujrzałam. Długo szukałam sukienki o podobnym fasonie, i mogę śmiało powiedzieć, że ta jest spełnieniem marzeń. Mam na oku jeszcze żółtą i czarną, pięknych sukienek nigdy za wiele. Zestawiłam ją dziś ze skórzaną kurtką 'na motor'. Do tego kilka dodatków: delikatna bransoletka, złoty zegarek i czarne buty na obcasie. Nie trzeba być prima baleriną, by tak wyglądać! Całuję

I'm wearing:  ROMWE dress | MANGO heels, jacket |  ZARA bag |  BELLAST bracelet

33 comments:

  1. Sukienka rewelacja!!!kolorek cudny:))

    ReplyDelete
  2. Cudnie wyglądasz, jestem pod wrażeniem!!! :) sukienka przypomina mi tę ze zdjęcia, które kiedyś publikowałaś na swoim funpage'u :) kurtka pochodzi z najnowszej kolekcji?

    buziaki,
    www.BALERINYDIANY.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki <3 Tak tak, ta jest bardzo podobna. Tamta została wykupiona zanim zdążyłam się zdecydować :) Kurtka kupiona jakiś miesiąc temu na wyprzedaży, ale widziałam teraz w sklepach podobne modele :) Całuję :*

      Delete
  3. super wyglądasz kochana, sukienka boska, Ty boska, dodatki boskie!

    ReplyDelete
  4. Rany wyglądasz przepięknie :) Aż żałuję, że moje włosy nie współgrają z różowym kolorem ;) Będę szukać takiej rozkloszowanej pod biodrami, tylko troszeczkę dopasowanej, bo w takich lepiej się czuję :) Cudowne zdjęcia no i Ty - nieskazitelna :)

    ReplyDelete
  5. wspaniale wyglądasz! :)

    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Love your jacket! You look amazing!
    xoxo, Chance to change

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz wspaniale *.*
    Ta sukienka na prawdę jest cudowna :>

    ajuuuu1.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. The dress and u hair awesommmmmmmmmmmme <3


    marojaime.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. that is one very pretty outfit! you look snazzy!

    ReplyDelete
  10. cudowna sukienka ;D
    ma przepiękny kolor ;)

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładna sukienka :*
    http://xjoannax97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. That jacket is amazing. Love the colour of that dress as well :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. co tu dużo mówić, wyglądasz w tej stylizacji naprawdę PRZEŚLICZNIE, nic bym nie zmieniła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Kochana, na Twoim wyczuciu stylu zawsze można polegać :)

      Delete
  14. In love with this dress! And you look very nice dear!

    xx Karolina
    CARAMODE

    ReplyDelete
  15. Ciekawa, taka geometryczna. Chociaż ja nie jestem przekonana co do tego- troszke znieksztalac figure :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zniekształca figurę? Hmm, ja odnoszę inne wrażenie. W sukience tego typu za chuda dziewczyna ukryję 'chudość', a bardziej pulchna zatuszuję co trzeba. Dla mnie rewelacja! Pozdrawiam

      Delete
  16. a mi tam najbardziej podoba się Twoja krótka fryzurka! włosy wyglądają zdrowo i dodają Ci uroku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Miło mi to czytać! Wszyscy tak mnie przekonują do tej krótkiej fryzury, tylko ja sama nie mogę się przekonać i śnię po nocach o długich włosach. Pozdrawiam
      :*

      Delete
  17. Cudowna sukienka, ma wspaniały fason i kolor♥
    Wyglądasz uroczo:-)

    ReplyDelete
  18. Cuuudowna sukienka! Jestem nią zachwycona!

    ReplyDelete
  19. I love the dress!!! You look very nice

    Kisses from Spain

    New post: http://pourquoimoi.es/pourquoi-irene/
    See U

    ReplyDelete
  20. Sukienka jest śliczna, piękny kolor !
    Świetne połączenie z kurteczką !
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. wow, pięknie wyglądasz :-) wszystko idealnie się ze sobą zgrywa. a ta bransoletka, przyciąga spojrzenie, przeurocza! z przyjemnością dodaję do obserwowanych, xoxo

    ReplyDelete
  22. That dress is truly a treasure!!!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top