Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

ALL OVER THE WORLD

Saturday, 31 August 2013


Hi there, summer is coming to an end but I'm going to keep it here as long as possible by wearing lots of summery pieces. This is my to-go-item: denim dungarees. I've been looking for the right ones for a long time. Finally, I got this lovely pair from Romwe. The never let me down with trendy pieces, good quality and express shipping, free worldwide by the way. It's been a while since I showed you the fringe boots that are the best pair I've ever had. Very high temperatures are gone for good, that's why they are back. Stripes, denim and beige accessories is such a cool combo. I think denim dungarees with light boots are perfect for this autumn. Thank you for all of your comments. I do appreaciate each and every of them! Love you guys!

Hello. Lato małymi a nawet wielkimi krokami dobiega końca ale ja postanowiłam zatrzymać je najdłużej jak się da, poprzez moje codzienne stylizację. Dziś prezentuję Wam moją perełkę: jeansowe ogrodniczki. Bardzo długo rozglądałam się za idealną parą. W końcu udało mi się wyszperać 'te jedyne' w sklepie Romwe. Zawsze znajduję tam fajne rzeczy świetnej jakości, na czasie, a przesyłka jest ekspresowa i darmowa.  Trochę czasu minęło od kiedy miałam na nogach moje ukochane buty z frędzlami. To najlepsze buty w jakie kiedykolwiek miałam okazję zainwestować. Temperatury nie są już tak wysokie, więc moje frędzelki powróciły do łask. Paski, jeans i beżowe akcesoria świetnie do siebie pasują. Jeansowe ogrodniczki to dla mnie niezbędnik na jesień, z lekkimi kozakami tworzą świetne zestawienie. Dziękuję za Wasze komentarze. Doceniam każdy z nich! Całuję!

I'm wearing:  ROMWE dungarees ZARA boots, bag, top |  MK watch | H&M rings similar here



41 comments:

  1. Świetne buty!
    Zachęcam do obserwacji :)
    Chętnie sie odwdzięczę :*
    _____________________________________
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. love this look, especially the rings!! just found your blog via LookBook, wanna follow each other with GFC? :)




    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    ReplyDelete
  3. Jejku, wyglądasz świetnie <3

    ajuuuu1.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetny look!
    buciki idealnie pasują do całości:))

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. dla mnie wszystko idealnie!!!! buziaki

    ReplyDelete
  6. śliczna fryzura:)
    buty zjawiskowe, stylizacja na 5+! :)

    ReplyDelete
  7. Na prawdę fajnie to wygląda :) A powiesz mi kochana jaką szmineczkę masz na ustach? Ma powalający kolor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Szminka Inglot nr 43, z serii błyszczących w takich wąskich opakowaniach :) Ogólnie polecam szminki z Inglota, tylko ich używam :) Buzia :*

      Delete
  8. Super wyglądasz w tym zestawie :)

    ReplyDelete
  9. Lovely Outfit ,you look great! Love your Lipstick :)

    xoxo

    ReplyDelete
  10. wyglądasz pięknie, idealnie dobrany set :)

    ReplyDelete
  11. jejc jak slicznie buty pierwsza klasa ale nic nie przebije tych ogrodniczek:)
    a zreszta ładnemu we wszystkim ładnie;]
    zapraszam do siebie na nowy post;]
    http://nattalja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Shorts love !!

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Love it! You really have a nice blog, ¿Can we follow each other?
    Im starting to post assiduously so I would love to know your opinion, here is mine:

    www.mysticlipstickblog.com

    Best Regards,
    Ana.

    ReplyDelete
  14. ale super wyglądasz moja droga :)))

    ReplyDelete
  15. following you via GFC and FB as well! keep in touch! xoxo

    ReplyDelete
  16. Zakochałam się w Twoich bucikach !!!
    Wyglądasz prześlicznie!!!

    ReplyDelete
  17. wow lovely outfit !!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know if you follow me, than i´ll follow back :)
    Greetings & happy weekend <3

    www.YulieKendra.com

    ReplyDelete
  18. woooow, I looove it sooo much!!!)
    WatchMyBlogHere
    Love your blog! Hope you'll love mine and follow me! <3

    WatchMyBlogHere
    Love your blog! Hope you'll love mine and follow me! <3

    WatchMyBlogHere
    Love your blog! Hope you'll love mine and follow me! <3

    ReplyDelete
  19. Rewelacyjnie, najbardziej mi spodenki do gustu przypadły. I pierścionek z oczkiem, mam identyczny :) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz! Cała stylizacja rewelacyjna :)

    Chcesz wygrać swój portret bądź bliskiej osoby? Zapraszam Cię na konkurs z okazji drugich urodzin mojego bloga. ;) Zasady banalne a nagroda wykonana przez artystę. :) Pozdrawiam, miłego dnia :)

    ReplyDelete
  21. never seen overalls paired with boots, u did a good job with this outfit !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ReplyDelete
  22. Wonderful look! These boots are amazing <3

    I was wondering if we could follow each other. It would be great, just let me know :)

    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    ReplyDelete
  23. Thanks for the follow. I followed back :)

    ReplyDelete
  24. Super komponuje się złoto z tą bluzką w granatowe paski :)
    Dzięki za odwiedziny, dołączenie się do obserwatorów i dobre rady :)
    Dołączam się do obserwatorów i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. This is such a wonderfully styled outfit, really chic and trendy! Happy September Doll!!

    ReplyDelete
  26. Boskie buty, wyglądasz świetnie. Buziaki:)

    ReplyDelete
  27. I love your dungarees!!

    Kisses

    New post: http://pourquoimoi.es/pourquoi-marta/

    ReplyDelete
  28. my darling you look lovely and you have an amazing sense of fashion, i would love to follow each other through bloglovin and facebook,
    lots of love,
    http://www.littlefashionwhitelies.com/

    ReplyDelete
  29. wyglądasz idealnie :-) wszystko super dobrane! osobiście jestem absolutną fanką ogrodniczek, xoxo

    ReplyDelete
  30. Przyznam szczerze, że zakochałam się w tej stylizacji :)

    ReplyDelete
  31. ha, why not? z pewnością byłby to ciekawy artykuł :-))

    ReplyDelete
  32. Bardzo ciekawe połączenie! wszystko ze sobą współgra. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top