Facebook Instagram Instagram

.

.
.

faint heart

Wednesday, 31 July 2013



Sometimes in order to get something you really want, you have to do something totally different than that, the exact opposite. This is what happened to me. Actually to my hair. I dream of having crazy long hair. I mean it. I want them to be so very long sleek and shiny. That's why I decided to make the first step. I've cut my damaged dyed hair in order to make it possible for my hair to grow. I also came back to my natural colour, more o less since my natural hair colour is medium blonde. My hairdresser used a darker shade in order to avoid quick fading. I feel alright, not perfect but this is only a 'waiting room' for the time being.But to be honest I kind of get used to it and like being a totally new person.  How do you like my new appearance? 

Czasami, by osiągnąć coś czego bardzo chcemy, musimy zrobić coś zupełnie odwrotnego, całkowite tego przeciwieństwo. To przytrafiło się ostatnio właśnie mi, a raczej moim włosom. Marzę o bardzo długich włosach. Chcę żeby były naprawdę szalenie długie, gładkie i lśniące. Z tego powodu zdecydowałam się na pierwszy krok. Ścięłam moje zniszczone zmęczone farbowanie włosy, po to aby w końcu mogły zacząć rosnąć. Wróciłam także do swojego niemal naturalnego odcienia. Obecnie moje włosy są o kilka tonów ciemniejsze niż naturalne, by zapobiec szybkiemu spłukiwaniu się koloru. Czuję się w porządku, nie jest idealnie ale wiem, że jest to dla mnie tylko pewnego rodzaju 'poczekalnia'. Ale prawdę mówiąc, z każdą chwilą przekonuję się do tej fryzury co raz bardziej. Jakbym była na chwilę nową osobą. Jak Wam się podoba ta odmiana?


Today, I'm also showing you my dream-come-true jewellery items. A sought-after  heart- shaped ring that my fav blogger Sincerely Jules has.  And a lovely golden bracelet with colorful rhinestones. It shines like diamonds, isn't it? 

Dodatkowo pokazuję Wam dziś moją długo poszukiwaną wymarzoną biżuterię. Pierścionek z motywem serca, który ma moja ulubiona blogerka Sincerely Jules. I przeurocza złota bransoletka z kolorowymi kryształkami.

I'm wearing: ZARA skirt, bag | H&M top | BELLAST  bracelet ring MICHAEL KORS watch


48 comments:

  1. o łał!!! co za zmiana... ale w 100% pozytywna... wcześniej było super ale teraz jest genialnie!!!

    ReplyDelete
  2. mnie się bardzo podoba!! dokładnie jak pisze tu już widzę ktoś inny - jeszcze lepiej niż wcześniej! :)

    ReplyDelete
  3. ładnie!! ; >


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz odlotowo WOW stylizacja też super :)

    ReplyDelete
  5. piękny kolor!!! nie zmieniaj go!:)

    ReplyDelete
  6. genialna przemiana, świetny kolor:)
    jakim aparatem robił ci chłopak zdjęcia, są niesamowite i piekne<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Wszystkie zdjęcia wykonane aparatem Nikon D3100 z kitowym obiektywem. To ręka mojego Ukochanego sprawia, że są takie piękne :) Pozdrawiam

      Delete
  7. WOW!!!
    Wyglądasz pięknie!!!
    JA dokładnie tak jak Ty marzę o długich ,lśniących włosach ale niestety moje zapuszczanie kończy się zawsze tym ,że po kilku dniach mam już dość :)
    A
    Twój kolor prześliczny!!!

    ReplyDelete
  8. zmiana na lepsze super genialne zdjęcia zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. super zmiana;) idealna stylizacja;)

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz bosko:) zawsze myslalam ze metamorfozy z jasniejszego koloru na ciemniejszy nie są dobrym pomysłem, ale w Twoim przypadku wyszło genialnie. Bardzo mi się podobasz w nowej fryzurce, cięcie również na + ! :)
    Na 3 zdjęciu wyszłaś cudnie.

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. You look so so pretty! I absolutely love that skirt :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wow! Wyglądasz świetnie, zdecydowanie lepiej Ci w tych włosach.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. kochana super wyglądasz ! włosy są mega ! pasują Ci fantastycznie, lepiej nawet niż blond :)))

    musimy się spotkać :)
    buziaki :*

    ReplyDelete
  14. Super zmiana!!!!
    Moim zdaniem lepiej Ci w tym kolorze:)))

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Powiem szczerze że jestem zachwycona, wygladasz naprawdę o wiele korzystniej niż we wcześniejszym kolorze (oczywiscie nie sugeruję tutaj że bląd był zły;)!
    Naprawdę wyglądasz pieknie kochana;)

    ReplyDelete
  16. wyglądasz prześlicznie!! Świetna stylizacja i nowa fryzura! Sama ostatnio też mam ochotę przyciemnić swoje włosy z tego samego powodu co Ty, ale wątpię, że mi będą pasować tak jak Tobie ;)

    http://www.gabriellew.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twoje włosy są przepiękne :) Moje marzenie, takie mieć. Ale tak to bywa, że często chcemy tego czego nie mamy :) Pozdrawiam

      Delete
  17. Wyglądasz w nowej fryzurce bardzo kobieco! Na plus zmiana:-)
    I świetny outfi! Torebka piękna♥

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajna zmiana, bardzo dobrze Ci w nowej fryzurze.

    ReplyDelete
  19. Darik, pieknie wygladasz! Nieco bardziej powaznie i dojrzale. A kolorowa bransoletka na rece mnie zachwycila i chyba sama sobie ja sprawie... :) Buziaki kochana! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo Anna :) Bardzo mi miło, że tu zawitałaś :) Dziękuję! A bransoletka też skradła moje serce, jest świetna :) :*

      Delete
  20. Kochana, wyglądasz fantastycznie:)

    ReplyDelete
  21. bardzo ładna fryzurka:) bardzo podoba mi się również Twoja dzisiejsza stylizacja:)

    ReplyDelete
  22. Hej, bardzo fajna fryzura i stylizacja, ogólnie ciekawy blog.

    Od teraz obserwuję Cię na GFC.

    Zapraszam też na mój blog o paryskim stylu życia i modzie.

    inaparisianstyle.blogspot.fe

    ReplyDelete
  23. Chyba powinnaś rozważyć pozostanie przy aktualnej fryzurze, bo wyglądasz super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Zobaczymy może przekonam się do tej fryzury :) Pozdrawiam

      Delete
  24. AAAaaaa... Kochana, wyglądasz cudnie!! Zdecydowanie pozytywna zmiana.. Czaję się już jakieś 4 lata ze ścięciem włosów na boba, ale jak do tej pory się nie odważyłam. Chociaż w lecie z pewnością niesie to za sobą same korzyści :P
    Całuję, Madlen

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz doskonale,zmiana zdecydowanie na plus:-) Piękny make -up.

    ReplyDelete
  26. Moim zdaniem świetnie Ci w takim wydaniu! Kolor włosów genialnie podkreśla oczy, które wydają się być teraz sto razy bardziej brązowe! Pięknie!

    Buziaki,
    www.BALERINYDIANY.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Hej, wyglądasz tak ładnie, że muszę o tym napisać :). Bardzo korzystna zmiana, piękny kolor włosów, który pasuje do Twojej urody. Wyglądasz bardzo naturalnie i nawet uśmiech masz inny, jakby pewniejszy siebie :). Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  28. piękne buciki:)
    opalenizna <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  29. świetnie wyglądasz! też myślę nad powrotem do naturalnego koloru, tylko farbowania nie będę mogła sobie odpuścić bo mam już trochę siwych włosów :( no i trzymam kciuki żebyś zapusciła te długie wlosy o których marzysz! mi się udało :) pozdrawiam Cię!

    ReplyDelete
  30. O niebo lepiej Ci w brązie niż w blondzie !!! Pozdrawiam Cię :)

    ReplyDelete
  31. I think your hair looks great like that and I really love the new jewellery. That gold bangle with the coloured rhinestones is so gorgeous!! Perfect for summer xx

    ReplyDelete
  32. Hej! Moim zdaniem w tych włosach wyglądasz świetnie! Pasują Ci ;) No i figura świetna kochana ;)

    P.S - Pytałaś kiedyś o obserwatorów u mnie, jak coś gdzieś, to już są ;)

    ReplyDelete
  33. ale fajny blog!!!! jestem pierwszy raz i bardzo się cieszę, że odkryłam to miejsce :-)
    buuuziaki z Krakowa

    ReplyDelete
  34. Wyglądasz świetnie super fryzura i strój :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. rewelacyjne zdjęcia!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://dalila-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. świetnie wyglądasz ;)
    ja już obserwuję ;)

    www.madame-pattinka.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top