Facebook Instagram Instagram

.

.
.

barcelona

Thursday, 25 July 2013

¡Hola! I'm back. Unfortunately, casue I've fallen in love with Barcelona and Spain, generally. I'd love to stay there forever and I promised myself that one day I'm going to live there for a couple of months or years. The only thing I need to do is study Spanish! Barcelona is for me a never-ending dream. It caught my heart with its beautiful beaches, fountains, buildings and nice people. Time doesn't pass so quickly there and people do take their time enjoying every moment. Even the air smells sort of sweetly. The sun shines all the time, water flows and everything seems much easier. Everything is possible! This city never sleeps, I checked it out myself spending unforgettable time exploring the cosy streets of Barcelona by night. I've got lots of photos from my holiday so more post coming soon! Stay tuned!

¡Hola! Wróciłam. Niestety, bo zakochałam się w Barcelonie i Hiszpanii, ogólnie rzecz biorąc. Chciałabym tam zostać na zawsze i obiecałam sobie, że pewnego dnia zamieszkam w Barcelonie, kilka miesięcy a może nawet lat. Teraz muszę tylko uczyć się hiszpańskiego. Barcelona to dla mnie niekończące się marzenie. Zaskarbiła sobie moje serce tymi cudownymi plażami, fontannami, budynkami i uroczymi ludźmi. Czas nie mija tam tak szybko, a ludzie zdają się korzystać w pełni z każdej chwili, nie będąc w ciągłym biegu. Nawet powietrze pachnie tam inaczej, tak słodko. Słońce świeci bez przerwy, woda leje się strumieniami i wszystko wydaje się łatwiejsze. Wszystko staje się możliwe! To miasto chyba nigdy nie śpi, sama miałam okazję się o tym przekonać, spacerując po przytulnych uliczkach oraz ulicach Barcelony nocą. Mam mnóstwo zdjęć z mojej podróży, więc wkrótce pojawi się więcej postów. Zaglądajcie!

I'm wearing:  ZARA blouse, bag, sandals | STRADIVARIUS shorts | MICHAEL KORS watch ALDO bracelets


Jeśli lubicie legginsy - to polecam.
Always lack of 1 pair of leggings in wardrobe.

Romwe leggings flash sale, all at $17.99!

Time: 23/7/2013-25/7/2013


22 comments:

  1. Kochana wyglądasz ślicznie. Buziaki:)

    ReplyDelete
  2. Hiszpania <3 kocham to !
    ślicznie wyglądasz :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. zazdroszczę wyjazdu :)
    Super wyglądasz
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Barcelona! oj zazdroszczę!!! :)

    ReplyDelete
  5. Piekne sandalki:)))
    Czekam na zdjecia tego pieknego miejsca:))

    ReplyDelete
  6. świetna koszula! cieszę się że wycieczka się udała :)

    ReplyDelete
  7. ohh czekam bardzo na te wszystkie zdjęcia! a Ty wyglądasz cudnie, kwitnąco - pięknie opalone nózki :)

    ReplyDelete
  8. Ślicznie :)
    _________________________________
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ładnie!! ; ]

    zapraszam .


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Barcelona to chyba najpiękniejsze miasto <333 sama zakochałam się w niej już kilka lat temu ;) masz piękną bluzke ;))

    ReplyDelete
  11. Ale Ci zazdroszczę:)
    Promieniejesz!:)

    ReplyDelete
  12. wyglądasz kwitnąco! mam nadzieję, że ja też się tak opalę podczas mojego wyjazdu ;)

    www.BALERINYDIANY.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetna bluzka, mimo że ma podwójny wzór fajnie ją skomponowałaś:)

    ReplyDelete
  14. bardzo fajnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  15. To straszne, ze zakochujemy się w nowych miejscach tak łatwo, i po chwili trzeba wrócić ;d
    Ale wyglądasz bosko! ;)

    ReplyDelete
  16. Dziekuje i pozdrawiam:)
    Suoer wygladasz! Jak zwykle sliczna:)

    ReplyDelete
  17. świetny outfit!
    w sandałkach jestem zakochana!...i w Barcelonie równiez;)
    fajny blog, obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  18. ahhh tak zazdroszcze Ci podróży do Barcelony... Też tam byłam rok temu i miałam podobne odczucia jak Ty- tam problemy nie istnieją, wszystko jest inne. Trzeba pojechać jeszcze raz! :)A Twój outfit super ;)

    ReplyDelete
  19. świetnie, ja muszę się wybrać do Hiszpanii :)))
    buziaki

    ReplyDelete
  20. Free Social Media Marketing where Every thing will be Free, Facebook Likes, Twitter Followers, Twitter Tweets, Twitter Re-Tweets, Twitter Favorites, Google Plus Followers, StumbleUpon Followers, Youtube Views, Youtube Likes, Youtube Subsribes, Pinterest Followers, Pinterest Likes, Pinterest PinIt, Free Website Visitors.
    Just Join now and Free Increase your Social Media Networks.
    GetLikeFast.com

    ReplyDelete
  21. Zgadzam się w pełni :) Sama mieszkałam w Barcelonie 2 lata i chetnie bym tam wrocila :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. Lols and Gags, Lol Pictures, Funny Pictures, Lol is the Laugh out of Laugh where you can Fun Unlimited and Laughing Unlimited. Visit the Best Lol Network Ever, where you can every thing is lol and Funny, Troll Images, Funny Vidoes, Prank Peoples, Funny Peoples, Prank Images, Fail Pictures, Epic Pictures and Much More Fun and Entertainment
    lolsgag.com

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top