Facebook Instagram Instagram

.

.
.

wear some stripes

Friday, 14 June 2013



With the beginning of summer days I always feel like wearing dresses. This year I feel like collecting more and more of them. When I find one dress I particularly like, I immediately start thinking about another I will need for my collection. Such a  frenzy! Now I'm looking for a perfect black dress with tiny white polka dots. I love wearing dresses in spring/summer. I have plenty of ideas for styling them in an elagant, casual or even sporty way. A denim jacket is a must-have for me. I wear it with almost everything, it always gives a funky cool vibe to my outfits.

Latem zawsze mam ogromną potrzebę noszenia sukienek. W tym roku, mam do tego wielką potrzebę ich kolekcjonowania. Więcej i więcej. Kiedy jedna wpadnie mi w oko, jeszcze idąc z nią do kasy, rozmyślam o kolejnej jaka będzie niezbędna do mojej kolekcji. Istne szaleństwo! Obecnie szukam czarnej kiecki w małe białe groszki. Po prostu kocham nosić letnie sukienki, i mam mnóstwo pomysłów na ich zestawienie, a to elegancko, bardziej codziennie czy sportowo. Do tego jeansowa katanka jest koniecznością! Pasuję niemal do wszystkiego i wygląda odlotowo, właśnie tego słowa szukałam :) 

 I'm wearing: shoes - zara || dress/denim jacket - h&m || watch - michael kors


32 comments:

  1. pięknie ^^ ♥

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  2. świetna ta sukienka/tunika! po prostu boska! jest z aktualnej kolekcji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, tak z aktualnej kolekcji, ale szukaj na dziale Kids :) Pozdrawiam

      Delete
    2. hmmm to mowisz że takie duże zrobili ? :P
      chyba się tam przejdę :)

      Delete
    3. No jak takie duże? Małe są! Mi często lepiej leżą ubrania z działów dziecięcych, są mniejsze niż damska XS, a XXS ciężko dostać :) Spodnie z Zara Kids należą do moich ulubionych :) Polecam!

      Delete
  3. yeah I like that! pefrekt style!

    ReplyDelete
  4. Oh I adore stripes! You look lovely dear! :)

    ★♡ Diamond Jewelry Feature (^_^) ♡★
    Sparkle & Shine With Lili Diamonds Jewelry
    New Blog Post!!!

    Latest Blog Posts ...
    Project Dress Code: Feature #1 Camille Co
    Favordeal Accessories Giveaway
    5 Winners! June 5-20, 2013! Join now!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Chai! I need to catch up with your latest post! Kisses

      Delete
  5. I am the same way. Summer is a time for dresses! I love this one - it is beautiful!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Yeah, summer = dresses! Kisses

      Delete
  6. Adore your cute striped look, its one of my favorite prints!

    ReplyDelete
  7. A mojej uwadze nie umknął idealny makijaż. Brawo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, starałam się :) Ale wciąż jeszcze dużo nauki przede mną :) Pozdrawiam

      Delete
  8. śliczna sukienka, Bardzo fajnie wyglądasz w tak upiętych włosach! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Rzadko tak chodzę uczesana ale może się przekonam :) Pozdrawiam

      Delete
  9. cudnie!! ; )


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ładne zdj :) + fajna sukienka

    http://mysweetlife66.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Kochana z takimi nogami to grzechem by było jakbyś nie nosiła sukienek :D Świetnie wyglądasz!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  12. Pięknie wyglądasz, tak mi się z wakacjami skojarzyła ta stylizacja :)

    ReplyDelete
  13. haha, ja mam dokładnie tak samo! w te upały niemal non stop biegam w sukienkach! :D zdradź mi, kiedy kupowałaś buty w Zarze? są nieziemskie! zakochałam się! ach <3

    buziaki :)
    www.BALERINYDIANY.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie byłam u Ciebie na blogu czytać najnowszy wpis :) Buty kupiłam w ubiegłym tygodniu, są jeszcze srebrne, które bardzo chciałam ale nie było rozmiaru. Zajrzyj do Zary, pewnie gdzieś się ukrywają, i całkiem tanie :) Buźka :*

      Delete
    2. będę szukać, ale może być ciężko - w moim mieście ze wszystkich Zar towar znika jakby go za darmo rozdawali :P

      Delete
  14. Super stylizacja, ale przede wsyztskim moją uwagę przykuły buty - śliczne <3

    ReplyDelete
  15. Everyone loves what you guys tend to be up too. This sort of clever work
    and coverage! Keep up the wonderful works guys I've added you guys to our blogroll.

    Also visit my blog post :: website

    ReplyDelete
  16. dziękuję za przemiłe słowa!wreszcie mogę trochę odetchnąć :) piękna sukieneczka to ta kolekcja?? buziaki kochana, wyglądasz zjawiskowo jak zawsze :):*

    ReplyDelete
  17. What is Lol...? Every thing you want in Lol and Troll, Now you Get all in one Network, ThatIsLol.. Lol Pictures, Lol Videos, Lol Peoples, Funny Peoples, Troll Images, troll pictures, funny pictures, Facebook pictures, facebook funny pictures, facebook lol pictures, Funny videos and Much More only Laughing out of Laughing
    lolsgag.com

    ReplyDelete
  18. Ostatnio uwielbiam pasiaki :) całość bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  19. wyglądasz uroczo w tej fryzurce! <3

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top