Facebook Instagram Instagram

.

.
.

Let's blog...

Sunday, 30 September 2012


Hi Everybody! I have been planning to start this blog for ages.. but finally here I am. I did it. I have a blog. A fashion, an everything-I-enjoy-and-love blog. As you can see in 'About Me' section I'm into fashion, playing with fashion gives me pleasure. Just like most women, I enjoy shopping, nice clothes, shoes, accessories and being classy and fabulous. And I do love English -  linguistics and translation are my hobbies, and hopefully my occupation as well. For this reason this blog will be slightly influenced by this passion - of this I'm sure. I'm going to share with you all of my passions, hobbies and ideas for life. Simple things and big dreams. A wee bit of travelling - which I can say, is my dream-to-come-true, still. This way or another, I'll preapre some posts connected to my travel experience as well as some dream destinations. So fashion, beauty, cooking (oh yes, I'm falling in love with it) and travelling. 

Let me entertain you...

Cześć!

Planowałam założyć tego bloga od wieków... w końcu udało się. Zrobiłam to! Mam bloga.. o modzie i wszystkim co uwielbiam. W sekcji  'O mnie' wspomniałam, że interesuję się modą. Jak większość kobiet kocham zakupy, fajne ciuchy, buty, akcesoria... to sprawia nam przecież tyle przyjemności. Wyglądać klasyczne, a zarazem pięknie. Jestem także miłośniczką języka angielskiego - językoznawstwo, tłumaczenia to moje hobby, a zarazem praca. Z pewnością da się zauważyć wpływ mojej największej pasji na tego bloga. Zamierzam podzielić się z Wami moimi inspiracjami, zainteresowaniami i pomysłami. Zwyczajne rzeczy i nadzwyczajne marzenia. Na blogu znajdzie się dział o nazwie 'Odrobinę o podróżach', który będzie poświęcony właśnie tym marzeniom, które w większej części dopiero spełnić się mają. O tak! Pojawi się więc co nie co o moich podróżniczych doświadczeniach, jak i miejscach, które pragnę odwiedzić z całego serca. Tak więc moda, uroda, gotowanie (w tym dopiero się zakochuję) i podróżowanie! 


Mam nadzieję, że razem będziemy się dobrze bawić na tym blogu!

1 comment:

  1. Śliczne włosy, bardzo pasuję do Ciebie ten kolor ;-)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top